Dostawa
Jaki jest koszt wysyłki?
Oferujemy darmową wysyłkę dla wszystkich zamówień powyżej 250 Zł. Jeśli wartość zamówienia jest niższa, należy opłacić koszty dostawy w wysokości 12,50 Zł za paczkomat lub 17,90 Zł za dostawę kurierem.
Ile czasu zajmuje proces przygotowania produktu po złożeniu zamówienia?
Nasz magazyn przygotuje Twoje zamówienie w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu płatności.
Metoda wysyłki i czas realizacji
Oferujemy wysyłkę za pośrednictwem usługi DPD. Zamówienia są dostarczane do najbliższego paczkomatu przy Twoim adresie dostawy lub za pomocą usługi dostawy kurierem.
Czas dostawy wynosi około 1-3 dni roboczych od momentu wysłania Twojego zamówienia.
Kiedy dotrze Twoje zamówienie?
Czas dostawy wynosi od 1 do 3 dni roboczych od momentu wysłania zamówienia.
Reklamacje & Zwroty
Czy muszę płacić za zwrot reklamacji?
Mamy nadzieję, że pokochasz nasze produkty tak samo jak my. Jeśli nie jesteś całkowicie zadowolony z zakupu, możesz łatwo zwrócić bezpłatnie.
Czy mogę zwrócić produkt? Ile dni mam na to?
Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu, możesz zwrócić go bezpłatnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania.
• Zwracane produkty nie mogą być używane, noszone (z wyjątkiem sytuacji, które są dozwolone w przymierzalni w punkcie sprzedaży), prane, zabrudzone lub uszkodzone i nie mogą nosić śladów użytkowania;
• Przymierzając bieliznę, prosimy o przestrzeganie ogólnych zasad higieny i przymierzanie bielizny jedynie na własną bieliznę;
• Zwracane produkty muszą być zwrócone w takim samym stanie, w jakim je otrzymałeś, wraz ze wszystkimi załącznikami i etykietami. Na przykład produkty muszą być zwrócone w oryginalnym opakowaniu, wraz z kartonem itp.;
• Jeśli użyjesz przedmiotów w sposób wykraczający poza to, co jest wymagane do testowania/przymierzania, zastrzegamy sobie prawo do dochodzenia odszkodowania.
Chcę zwrócić produkt. Jakie są moje kroki?
Przesyłkę można zwrócić wyłącznie za pośrednictwem paczkomatów DPD.
Możesz znaleźć etykietę zwrotną dołączoną do dostawy razem z zamówionymi produktami.
Przyklej etykietę na opakowanie, dołącz fakturę do zwracanego produktu i włóż paczkę do paczkomatu DPD Pickup.
Otrzymałem wadliwy produkt. Co powinienem zrobić?
Bardzo nam przykro, jeśli to się zdarzyło! Jeśli uważasz, że Twój produkt jest wadliwy, zaznacz pole „wadliwy przedmiot” w formularzu zwrotu.
Jeśli chcesz wymienić wadliwy produkt, skontaktuj się z nami pod adresem shop@aruelle.pl, przesyłając zdjęcia wady oraz opis, na czym ta wada polega, a my rozpoczniemy proces wymiany wadliwego produktu.
Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
Zwrot płatności nastąpi nie później niż w terminie 10 dni, po otrzymaniu i sprawdzeniu towaru. Rozpatrzenie zwrotu lub reklamacji trwa do 7 dni roboczych. Dokonamy zwrotu przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie wybrałeś składając zamówienie.
W jakich przypadkach zwrot może zostać odrzucony?
Jeśli produkt nie jest wadliwy i jest zwracany z wyraźnymi śladami użytkowania, reklamacja nie zostanie przyjęta. W takim przypadku zostanie naliczona dodatkowa opłata za wysyłkę, jeśli chcesz, aby produkt został odesłany do Ciebie.
Bezpieczeństwo produktów
Jakie certyfikaty zapewniają bezpieczeństwo produktów?
Nasze ubrania posiadają certyfikat OEKO-TEX®, który gwarantuje, że nie są stosowane żadne szkodliwe substancje. Standardy łatwopalności są również testowane zgodnie z wymaganiami UE.
Jak bezpiecznie dbać o odzież?
Zawsze postępuj zgodnie z instrukcjami pielęgnacji podanymi na metce. Nie wystawiaj odzieży na działanie otwartego ognia ani nie używaj silnych wybielaczy, ponieważ może to naruszyć bezpieczeństwo tkaniny.
Czy mogę zwrócić produkt, jeśli wystąpi problem z bezpieczeństwem?
Tak, jeśli podejrzewasz problem z bezpieczeństwem, taki jak reakcje alergiczne lub wada, która zagraża bezpieczeństwu, prosimy o kontakt z naszym zespołem pomocy technicznej pod adresem:shop@aruelle.pl
Skontaktuj się z nami
Nie możesz znaleźć wyczerpujących odpowiedzi?